Followers

Tuesday, January 19, 2016

I'm Back

Assalamualaikum . . .

Wuhuuu gais i'm back . Ada yang rindu i tak ? Jangan buat hambar tahi husna kat sini . hambar k hambar . Btw aku lupa nak cakap happy new year dekat you guys semua . hahaha *padahal dah nak bulan kot* 

First of all aku nak tanya apa azam hangpa semua ? masih berazam ? ataupun masih belum ada azam ? hah yang belum ada azam tu jom kita sep sikit . haha . Act aku pon takde azam lagi . idok bukan tak nak berazam azam bagai ni tapi aku takut harapan aku hancur musnah macam tu je . As usual , azam aku dengan tahun tahun lepas still sama sebab selagi azam aku tak tercapai please aku takkan ubah azam aku . okey let me tell you apa azam aku *beria dol kau* HAHAHAHA . ok serius ! Azam aku ialah aku cuma nak happykan parents aku . ya azam ni aku tak nak dan tak akan ubah pun sampai bila bila . you know right , kita manusia banyak buat salah . dan aku rasa every year aku akan buat parents aku marah . kira macam aku ni anak yang tak kenang dek untung ah . lepastu , aku nak jadi manusia yang berubah sedikit demi sedikit walaupun berubah aku ni makan masa tapi it's okay janji aku berubah . terpulanglah pada diri aku ni , nak berubah dari segi apa sekalipun janji aku berubah . misalnya aku terkenal dengan sifat pemalas so aku nak ubah dari malas jadi rajin . Dari jahat degil nakal jadi baik sopan etc . Dan aku sangat sangat sangat berharap tahun ni azam aku dapat tercapai . amin doakan aku jadi manusia yang berubah dari semasa ke semasa . oh ya aku lupa satu benda ! aku juga harap sangat sangat aku dapat pointer yang terbaik . *uish kalau gitu kena usaha lebih sikit la ni*
ya aku akan pastikan aku dapat pointer terbaik . aku nak buktikan dekat parents aku kawan kawan aku dan juga cikgu aku yang suka pandang serong dekat aku yang aku boleh buat .ya yukenduit senah .

-FH-

No comments:

Post a Comment